Gestiunea Proiectelor

Agil, social, flexibil şi real

 

Gestionaţi cu succes activitatea firmei

Soluţionaţi rapid problemele echipei de vânzări sau a clienţilor

Gestionaţi proiectele în mod organizat

Cu Odoo vă puteţi gestiona proiectele într-un mod simplu şi organizat, urmărind fiecare etapă în timp real. Puteţi avea o privire generală asupra fiecărui proiect în parte, fără să scăpaţi din vedere detaliile.

Centralizaţi într-un singur loc toate informaţiile unui proiect, de la contractul cu clientul până la ultima factură emisă.

Proiectat pentru a se potrivi propriilor nevoi

Organizarea proiectelor în jurul propriilor procese. Lucrează la sarcini şi probleme folosind vizualizarea Kanban; programează sarcinile în graficul Gantt şi controloeză termenele limită în vizualizarea Calendar. Acest soft open source vă oferă o varietate de instrumente care pot fi uşor adaptate la propriul sistem de management de proiect.Creaţi etape specifice pentru fiecare proiect, astfel încât toate echipele îşi pot optimiza munca într-un mod profesionist şi simplu.

Uşor de folosit

Fiţi organizat aşa de repede precum găndiţi. Această interfaţă uşor de folosit nu necesită mult timp pentru învăţare şi fiecare acţiune pe care o faci apare instantaneu.Nu stă nimic între tine şifluxul productiv.E-mail-urile primite sunt integrate automat pentru a creea noi sarcini permiţându-vă să colaboraţi cu uşurinţă cu clienţii.

 

Lucraţi în echipă

Discută în timp real, partajează documente, integrează mesajele

Foloseşte modulul de chat pentru a comunica cu echipa ta sau cu clienţii şi partajează documente şi comentarii cu privire la sarcini şi probleme. Integraţi toate discuţiile rapid cu integrarea mail-ului.

Vorbiţi cu utilizatorii sau clienţii prin modulul de chat pentru că ei vă pot ajuta să găsiţi soluţii rapide pentru orice problemă a proiectului dvs.

Urmăriţi problemele

Servicii de asistenţă, helpdesk, etc.

Semnalaţi problemele care apar într-un proiect pentru a avea o mai bună concentrare asupra rezolvării lor. Integraţi interacţiunea cu clienţii în toate problemele apărute şi obţineţi rapoarte exacte cu privire la performanţele echipei dumneavoastră.

Pontaj, Contracte şi Facturi

Proiectele sunt integrate automat cu contractele clienţilor permiţându-vă să pregătiţi o factură bazată pe timp şi materiale şi să înregistraţi pontajul uşor.

Terminaţi ce aveţi de făcut

Setaţi alerte pentru proiectele şi sarcinile pe care le urmăriţi pentru a fi la curent cu tot ceea ce vă interesează. Folosiţi indicatori vizuali verzi şi roşii pentru a vedea dintr-o singură privire ce a fost făcut şi ce necesită atenţia dumneavoastră.

Realizaţi editarea documentelor şi sarcinilor în colaborare cu alţi utilizatori

Editaţi în colaborare aceleaşi propuneri de proiecte, specificaţii sau întâlniri în interiorul aplicaţiei. Caracteristica încorporată EtherPad permite mai multor oameni să lucreze pe aceleaşi sarcini în acelaşi timp.

Este o unealtă foarte eficientă pentru a însuma întâlnirile, a schimba timpul întâlnirilor sau alte cerinţe complexe ale proiectelor. Fiecare utilizator are propria lui culoare şi poate să redefinească întreg procesul de creaţie a documentului.

Planificaţi şi organizaţi activitatea

Prioritizaţi sarcinile în mod eficient cu ajutorul notiţelor