Gestiunea Proiectelor

Agil, social, flexibil și real

 

Gestionați cu succes activitatea firmei

Soluționați rapid problemele echipei de vânzări sau a clienților

Gestionați proiectele în mod organizat

Cu Odoo vă puteți gestiona proiectele într-un mod simplu și organizat, urmărind fiecare etapă în timp real. Puteți avea o privire generală asupra fiecărui proiect în parte, fără să scăpați din vedere detaliile.

Centralizați într-un singur loc toate informațiile unui proiect, de la contractul cu clientul până la ultima factură emisă.

Proiectat pentru a se potrivi propriilor nevoi

Organizarea proiectelor în jurul propriilor procese. Lucrează la sarcini și probleme folosind vizualizarea Kanban; programează sarcinile în graficul Gantt și controloeză termenele limită în vizualizarea Calendar. Acest soft open source vă oferă o varietate de instrumente care pot fi ușor adaptate la propriul sistem de management de proiect.Creați etape specifice pentru fiecare proiect, astfel încât toate echipele își pot optimiza munca într-un mod profesionist și simplu.

Ușor de folosit

Fiți organizat așa de repede precum găndiți. Această interfață ușor de folosit nu necesită mult timp pentru învățare și fiecare acțiune pe care o faci apare instantaneu.Nu stă nimic între tine șifluxul productiv.E-mail-urile primite sunt integrate automat pentru a creea noi sarcini permițându-vă să colaborați cu ușurință cu clienții.

 

Lucrați în echipă

Discută în timp real, partajează documente, integrează mesajele

Folosește modulul de chat pentru a comunica cu echipa ta sau cu clienții și partajează documente și comentarii cu privire la sarcini și probleme. Integrați toate discuțiile rapid cu integrarea mail-ului.

Vorbiți cu utilizatorii sau clienții prin modulul de chat pentru că ei vă pot ajuta să găsiți soluții rapide pentru orice problemă a proiectului dvs.

Urmăriți problemele

Servicii de asistență, helpdesk, etc.

Semnalați problemele care apar într-un proiect pentru a avea o mai bună concentrare asupra rezolvării lor. Integrați interacțiunea cu clienții în toate problemele apărute și obțineți rapoarte exacte cu privire la performanțele echipei dumneavoastră.

Pontaj, Contracte și Facturi

Proiectele sunt integrate automat cu contractele clienților permițându-vă să pregătiți o factură bazată pe timp și materiale și să înregistrați pontajul ușor.

Terminați ce aveți de făcut

Setați alerte pentru proiectele și sarcinile pe care le urmăriți pentru a fi la curent cu tot ceea ce vă interesează. Folosiți indicatori vizuali verzi și roșii pentru a vedea dintr-o singură privire ce a fost făcut și ce necesită atenția dumneavoastră.

Realizați editarea documentelor și sarcinilor în colaborare cu alți utilizatori

Editați în colaborare aceleași propuneri de proiecte, specificații sau întâlniri în interiorul aplicației. Caracteristica încorporată EtherPad permite mai multor oameni să lucreze pe aceleași sarcini în același timp.

Este o unealtă foarte eficientă pentru a însuma întâlnirile, a schimba timpul întâlnirilor sau alte cerințe complexe ale proiectelor. Fiecare utilizator are propria lui culoare și poate să redefinească întreg procesul de creație a documentului.

Planificați și organizați activitatea

Prioritizați sarcinile în mod eficient cu ajutorul notițelor