Managementul clienţilor

Creşte productivitatea, rata de succes a vânzărilor şi încasările

 

 

Gestionaţi vânzările fără efort

Atrageţi clienţi, urmăriţi apelurile telefonice şi întâlnirile

 

Integrare cu LinkedIn

Introduceţi informaţiile furnizate de aplicaţia LinkedIn direct în procesul de vânzare. Preluaţi informaţii de pe site-ul LinkedIn pentru a găsi noi canale de prospectare.
Introduceţi informaţiile noilor prospecţi în baza dumneavoastră de date, preluându-le direct din LinkedIn.

 

Gestionaţi canalele de vânzare

Gestionaţi evoluţia oportunităţilor cu o formă de vizualizare de tip kanban. Lucraţi pe diverse canale de vânzări şi obţineţi în timp real informaţii într-un format ce vă permite să aveţi o imagine de ansamblu asupra întregii activităţi.
Primiţi informaţii despre următoarele acţiuni, noi email-uri, oportunităţi principale şi intrările aşteptate.

 

Monitorizaţi activitatea echipelor de vânzări

Repartizaţi pistele şi oportunităţile existente echipelor de vânzări şi monitorizaţi întreaga activitate a acestora.

 

 

Managementul potenţialilor clienţi

Selectaţi potenţialii clienţi direct din emailuri. Analizaţi noile piste în mod eficient şi comparaţi performanţa campaniilor, canalelor de vânzare sau a echipelor de vânzari.
Găsiţi înregistrări dublate, unificaţi informaţiile şi atribuiţi potenţialii clienţi agenţilor de vânzări potriviţi. Petreceţi mai puţin timp pentru administrare şi mai mult timp făcând analiza performanţelor.

 

Gestionaţi oportunităţile

Vizualizaţi oportunităţile organizate pentru a vă putea concentra asupra celor mai importante contracte. Gestionaţi email-urile, telefoanele, notele interne, întâlnirile şi cotaţiile de preţ legate de interacţiunea cu clienţii direct din managementul oportunităţii.
Marcaţi oportunităţile care vă interesează şi veţi fi informat automat în momentul în care au loc modificări asupra lor.

 

Email-uri integrate în procesul de vânzare

Fiecare dintre noi lucrează zilnic cu aplicaţii de gestionare a email-urilor. Nu contează ce sistem de email folosim, acesta poate fi integrat în procesul de gestionare a relaţiei cu clienţii.
Modificaţi, sortaţi şi filtraţi în mod automat email-urile sosite, şi asociaţi-le cu oportunităţile potrivite.

Gestionaţi cu succes activitatea firmei

Soluţionaţi rapid problemele echipei de vânzări sau a clienţilor