Notiţe

Creează şi gestionează notiţele de lucru

Fiţi organizat

Prioritizaţi sarcinile în mod eficient

Planificaţi şi organizaţi activitatea

Organizaţi-vă activitatea într-un mod eficient cu ajutorul notiţelor şi a listelor de activităţi. De la sarcinile personale, la întâlniri şi şedinţe, puteţi creşte productivitatea angajaţilordumneavoastră prin a le oferi instrumentele necesare pentru a-şi planifica munca, a-şi împărtăşi ideile şi a colabora la realizarea documentelor.

Personalizaţi notiţele şi listele de sarcini

Odoo vă oferă vizualizarea în modul Kanban a tuturor notiţelor şi permite fiecărui utilizator să personalizeze stadiile în care să îşi organizeze notiţele şi sarcinile. Puteţi alege unul dintre şabloane sau puteţi realiza dumneavoastră propriile etape.

Împărtăşiţi notiţele personale

Notaţi ideile şi ataşaţi-le documente sau etichete relevante şi organizaţi informaţia în culori diferite. Puteţi să împărtăşiţi ideile dumneavoastră, să porniţi o discuţie şi să colaboraţi cu alţi utilizatori pentru a realiza sarcinile şi a concretiza ideile.

Editare în timp real

Notiţele vă oferă un instrument pentru a colabora şi a le edita în timp real. Astfel, toţi cei care participă la o întâlnire sau şedinţă pot să ataşeze documente importante sau să discute ideile de pe o notiţă în timp real. Toate notiţele sunt structurate într-un mod simplu şi clar, iar comentariile fiecărui utilizator sunt evidenţiate cu o culoare diferită pentru a fi uşor de urmărit.

Trimiteţi oferte online

Realizaţi oferte profesionale în câţiva paşi simpli