Punct de vânzare

Casă de marcat folosind tehnologii moderne şi conexiuni WiFi

 

 

Îmbunătăţiţi vânzările

Serviţi mai mulţi clienţi în acelaşi timp

 

 

 

 

 

Un punct de vânzare prietenos

Implementaţi într-un minut, vindeţi în câteva secunde!

 

Punctul de vânzare de la Odoo introduce o interfaţă curată, intuitivă, orientată către utilizator, care nu necesită instalare şi rulează atât online cât şi offline. Poate fi utilizat pe sisteme de tip iPad, tablete Android şi laptopuri.
Punctul de vânzare Odoo este integrat în totalitate cu stocurile şi contabilitatea companiei, ceea ce înseamnă că toate tranzacţiile efectuate prin intermediul punctului de vânzare vor fi introduse automat şi în managementul stocurilor şi contabilitate. Acesta include facilităţi precum serviciu clienţi şi crearea facturilor.
Integrarea completă a acestuia vă oferă statistici şi informaţii despre toate magazinele în timp real, fără a fi necesară integrarea mai multor aplicaţii.

Utilizaţi echipamente pe care deja le aveţi

Sisteme desktop, laptop-uri, tablete, funcţionează pe oricare dintre ele!

Punctul de vânzare Odoo este o aplicaţie web care rulează pe orice dispozitiv care poate afişa website-uri, nefiind necesară o configurare suplimentară. Acesta funcţionează perfect pe orice tip de dispozitiv touchscreen. Cititoarele de coduri de bare şi imprimantele sunt suportate în mod implicit, fără a fi necesară o configurare suplimentară. Pentru a porni, punctul de vânzare are nevoie de o conexiune la internet, dar acesta va putea fi utilizat chiar şi în cazul deconectării complete.

 

O interfaţă proiectată pentru productivitate

Software-ul pe care retailerii iubesc să îl folosească!

 

Spuneţi “La revedere!” aplicaţiilor greoaie şi depăşite şi bucuraţi-vă de interfaţa web proiectată de Odoo pentru retailerii moderni.
Chiar dacă este utilizat într-un restaurant sau magazin, puteţi activa bonurile multiple pentru a nu lăsa clienţii să aştepte.
Scanaţi produse, parcurgeţi categoriile ierarhice sau obţineţi rapid informaţii cu ajutorul filtrelor rapide.

 

 

Oferă servicii adiţionale clienţilor direct în magazin

Odoo oferă clientului dumneavoastră o experienţă pozitivă, îmbunătăţind serviciile post-vânzare. Gestionaţi garanţiile şi cererile clienţilor, plănuiţi livrările. Aduceţi vânzările la următorul nivel, arătaţi că urmăriţi nevoile clientului şi ţineţi o evidenţă a nevoilor sale. Punctul de vânzare poate creea facturi cu câteva click-uri şi trimite informaţia către contabilitate.
Nu mai este nevoie să înregistraţi manual fiecare tranzacţie pentru a le trimite contabilului, aplicaţia îi va transmite automat toate informaţiile. Contabilitatea va fi mai simplă şi mai precisă! Punctul de vânzare vă va ajuta să controlaţi vânzările şi încasările în timp real şi de asemenea să păstraţi precizia.

 

 

 

Îmbunătăţiţi vânzările prin sincronizarea magazinelor

Sincronizaţi produse, preţuri şi clienţi fără efort!

Odoo implementează diverse funcţionalităţi pentru a vă putea îmbunătăţi vânzările. Produse noi, strategii de preţ şi promoţii pot fi aplicate automat în magazinele selectate. Puteţi implementa o strategie globală în magazinele dumneavoastră, fără dificultate. De exemplu, puteţi fi notificat când unele produse vor expira pentru a seta o promoţie de vânzare a acestora.

Utilizând platforma Odoo, veţi avea un sistem dovedit a fi pretabil atât pentru magazine mici, cât şi pentru corporaţii multinaţionale.

 

Cunoaşteţi-vă clienţii!

Companiile de succes integrează întreaga relaţionare cu clienţii prin toate canalele pentru a dezvolta cu precizie un profil de client în vederea comunicării eficiente în procesul de vânzare.

Odoo vă oferă o imagine de ansamblu asupra clientului, inclusiv vânzări încrucişate, istoricul interacţiunilor, profil şi multe altele.

Campanii email

Realizează campanii email eficiente şi monitorizează succesul lor